به گزارش ایرنابه نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر مجید خورشیدی در کمیسیون دانشجویی استان بوشهر افزود:
دانشجویان در سنی وارد دانشگاه می شوند که شخصیت سیاسی و اجتماعی آنها شکل می گیرد به همین دلیل نباید رفتارهای سلیقه ای افراد باعث شود این قشر به نوعی خود را از نظام سیاسی و اجتماعی کشور طرد شده بدانند.
وی یادآورشد:برای اینکه به دانشجویان حس انزوا، رها و طرد شدگی دست ندهد روسای دانشگاه ها باید به نحوی با آنان برخورد کنند که آنها تصور کنند پدری در کنار آنها وجود دارد و رها نشدند.
خورشیدی با اشاره به اتفاق اخیر یکی از دانشگاه های تهران گفت: امر به معروف شکل خاص خود را دارد و هر رساله ای را که باز کنیم الزامات آن که شامل تاثیر پذیری، عامر باید عامل باشد، حفظ حیثیت و آبرو و به جامعه ضرر نرساندن است را می توانیم ببینیم و با این تعریف از اتفاقی که می توانست پیش نیاید جلوگیری کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر افزود: در این اوضاع که رئیس جمهوری آمریکا اعلام می کند' ایران هر هفته شورش دارد' خودمان به دست خودمان مشکل ایجاد می کنیم.
وی با بیان اینکه جوان به لحاظ شرایط سنی پر از انرژی و در حال تلاطم است افزود: در برخی شرایط ما نیاز به دشمن نداریم بلکه دشمن در درون خودمان است پس مراقب باشیم خودمان گزک به دست دیگران ندهیم.
خورشیدی یادآورشد: در سالی که منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی است حفظ آرامش لازمه استان و کشور است که باید به آن توجه داشته باشیم.
وی برضرورت برگزاری نشست های مشترک تشکل ها با برخی از مسئولانی که با موضوع دانشگاه ها در ارتباط هستند تاکید کرد و گفت: روسای دانشگاه ها می توانند زمینه ساز و تسهیل گر چنین نشستهایی در دانشگاه ها باشند.
خورشیدی تشکیل کارگروهی برای معرفی ظرفیتهای دانشگاه ها با هدف استفاده از آنها را ضروری دانست.
وی یادآورشد: با توجه به اینکه شخصیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان در حال شکل گیری است اگر این قشر تنها با کمبودهای جامعه آشنا شوند چه بسا نوع نگاه آنها به مدیریت کشور تاثیر بد بگذارد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.