سرهنگ جابر پاپری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: با توجه به کوهستانی و پر پیچ بودن جاده منتهی به شهر جم از مسیر استان فارس به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت گرفتن بپرهیزند.
وی بیان کرد: همچنین رانندگان در مسیر بزرگراه بوشهر به جم با توجه به کفی بودن جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
پاپری یادآور شد: با توجه به کمبود پارکینگ در شهر جم، پنج محل مناسب برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است که انتظار است تماشاگران با راهنمایی ماموران پلیس راهور در پارکینگ های مشخص شده به پارک خودروهای خود بپردازند.
وی گفت: همچنین هواداران باید از پارک خودرو جلوی ورزشگاه، درب منازل و ایجاد سد معبر خودداری کنند زیرا در صورت مشاهده چنن تخلفی خودرو آنها به پارکینگ منتقل می شود.
رئیس پلیس راه استان بوشهر اظهارداشت: در ایام پیش و پس از بازی نیز گشت های نامحسوس پلیس در محورهای ورودی و خروجی شهر جم استقرار می یابد.
پاپری گفت: با توجه به اتمام بازی در ساعت های پایانی شب انتظار است هواداران فوتبال در مسیرهای برگشت با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند.
فرماندار جم گفت: همه ظرفیت های شهرستان جم و حتی شهرستان های همجوار برای برگزاری مطلوب و امن بازی تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران به کار گرفته شده است.
محمد حسینی افزود: طرح های امنیتی و ترافیکی ویژه ای برای برقراری نظم و امنیت شهرستان جم تدارک شده است.
وی ادامه داد: پایش تصویری ورزشگاه و محیط پیرامونی برای برقراری نظم و امنیت دردست اجراست و طرح ترافیکی ویژه ای نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور در دستور کار قرار گرفته است.
حسینی اضافه کرد: تدابیر و تشریفات ویژه ای هم برای سفر تیم پرسپولیس از عسلویه به جم انجام شده و علاوه بر این بیمارستان های جم و کنگان در آمادگی لازم هستند.
وی اظهار داشت: چهار دستگاه آمبولانس برای استقرار در ورزشگاه مهیا شده و اکیپ های هلال احمر نیز در ورزشگاه مستقر می شوند.
حسینی گفت: در پارک چگاسه جم در بیرون از ورزشگاه با همکاری شهرداری جم بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس از تلویزیون شهری پخش می شود.
وی بیان کرد: هماهنگی لازم برای اسکان هواداران میهمان با ستاد نماز جمعه و آموزش و پرورش انجام شده تا هواداران حضور بدون دغدغه ای در شهرستان جم داشته باشند.
حسینی گفت: هشت هکتار پارکینگ رو باز در اطراف ورزشگاه برای پارک خودروها در نظر گرفته شده و انتظار داریم شهروندان جم از تردد غیر ضروری در اطراف ورزشگاه در روز بازی خودداری کنند.
حسینی بیان کرد: آتش نشانی های جم در آماده باش قرار دارند و پنج دستگاه خودرو آتش نشانی روز بازی در ورزشگاه مستقر می شوند.
فرماندار جم گفت: جایگاه وی آی پی و سی آی پی ورزشگاه نیز مرمت و توسعه یافته و ژنراتور اضطراری برای تامین برق در مواقع ضروری راه اندازی شده است.
وی افزود: با تدابیر لحاظ شده انتظار می رود با همکاری مردم و هواداران تیم پارس جنوبی جم پنجشنبه شب شاهد رقابتی جذاب در فضایی آرام و پرنشاط باشیم.
دیدار پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم از هفته پایانی لیگ برتر پنجشنبه شب هفته جاری ساعت 30: 21 در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.
تیم پرسپولیس تنها با کسب یک مساوی در این دیدار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 97-98 می شود.
پارس جنوبی جم نیز باتوجه به نداشتن دغدغه های کسب سهمیه و سقوط به دسته پایین تر بدون هیچ دغدغه ای به مصاف تیم مدعی پرسپولیس می رود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.