به گزارش ایرنا، کیومرث سلگی روز چهارشنبه درنشست انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر افزود: در زمان حاضر 10 هزار واحد مسکونی خیرساز نیزدر دست ساخت است.
وی بیان کرد: انجمن خیران مسکن ساز کشور تاکنون برای اجرای تفاهم نامه مشترک با بنیاد مستضفعان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و وزارت راه و شهرسازی هشت هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2معلول به بالا در شهرهای بالای 25 هزار نفر احداث و تحویل داده است.
وی بیان کرد: افزون براین از محل این تفاهم نامه 2 هزار واحد مسکونی دیگر در دست اجراست که تلاش می شود در کمترین زمان ممکن احداث و تحویل شود.
سلگی، برضرورت اجرای طرح های مشارکتی که منجر به هم افزایی می شود بویژه در حوزه مسکن به عنوان مهمترین نیاز خانواده های نیازمند تاکید کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن و ساخت و سازاجرای طرح های مشارکتی دولت و خیران می تواند بهترین راهکار برای تامین مسکن نیازمندان باشد و در این زمینه انجمن خیرین مسکن ساز آمادگی سازماندهی خیران و کمک های آنها را دارد.
وی بیان کرد: در زمان حاضر انجمن خیرین مسکن ساز با یکهزار و 500 نفر عضو هیات مدیره درهمه مراکز استان ها و 120 شهرستان کشور فعال است وبرای تامین مسکن خانواده های محروم و نیازمند برنامه ریزی دارند.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز گفت: امروز مسکن به عنوان کالایی گران قیمت در جامعه به شمار می رود که مشارکت خیران درکنار دولت می تواند این مشکل را برای خانواده های نیازمند برطرف کند.
استاندار بوشهر گفت: تامین مسکن برای نیازمندان از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید به شمار می رود که اجرای طرح های مختلف از جمله تامین مسکن برای خانواده های 2 معلول نمونه ای از آنهاست.
عبدالکریم گراوند افزود: تلاش می شود با تامین مسکن نیازمندان آرامش به این قشر هدیه شود.
وی بیان کرد: تامین مسکن و درمان از جمله نیازهای مهم جامعه به شمار می رود که در دولت تدبیر و امید این نیازها در قالب طرح تحول سلامت و طرح های مختلف برای تامین مسکن عملیاتی شده است.
گراوند اضافه کرد: احداث 850 واحد مسکونی خیرساز در استان بوشهر بیانگر سهم قابل توجه این استان در واحدهای مسکونی خیرساز کشور است.
وی یادآور شد: برطرف کردن مشکلات موجود در راه تامین مسکن نیازمندان از سیاست های مدیریت ارشد استان بوشهر است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.