مسلم مسیگر روزشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: تیم فوتبال ساحل ایران درمسابقات قهرمانی آسیا زودهنگام حذف شد که با توجه به پیشینیه درخشان تیم ملی فوتبال ساحلی این نتیجه هیچگاه خوشایند فوتبال ساحلی کشور نبوده و باید آن را جبران کنیم.
وی بیان کرد: مسابقات مقدماتی نخستین المپیک ساحلی جهان که 18 تا 23 تیرماه سال جاری به میزبانی کشور چین برگزار می شود فرصتی برای جبران این ناکامی است.
مسیگر اظهارداشت: ایران در صورت قرارگیری در سه تیم برتر قاره به نخستین المپیک جهانی رشته های ساحلی کشور آمریکا راه پیدا می کند.
وی ادامه داد: نخستین دوره المپیک جهانی ساحلی در آمریکا به ترتیب 17 تا 22 مهرماه برگزار می شود.
مسیگر در ارتباط با وضعیت فوتبال ساحلی استان بوشهر گفت: جای خوشحالی دارد که بوشهر امسال 2 تیم لیگ برتر در فوتبال ساحلی دارد و تمامی بازیکنان آنها نیز بومی استان هستند.
وی یادآور شد: یکی از این دو تیم دریانوردان بوشهر است که از آنها خاطرات خوب زیادی به یاد دارم تا جایی که هر وقت از زمین فوتبال ساحلی پارک مرجان گذر می کنم این خاطرات برای من زنده می شود.
مسیگر افزود: فوتبال ساحلی خود را زیر نظر عباس طبیب نژاد سرمربی کنونی تیم دریانوردان آغاز کردم و همواره قدردان تلاش های وی هستم.
بازیکن تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در ارتباط با وضعیت این تیم افزود: این تیم امسال نسبت به سال های گذشته جوان و بومی شده و انتظار می رود رفته رفته به شرایط مطلوب خود در لیگ برتر دست یابد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.