به گزارش ایرنا، مردم بوشهر روز جمعه با اتحاد و همدلی از اقدام دولت جمهوری اسلامی حمایت و بدعهدی طرف اروپایی در اجرای تعهدات خود در برجام و اقدامات آمریکایی ها برعلیه ایران را محکوم کردند.
راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در بوشهر از مصلی نماز جمعه تا میدان قدس این شهر برگزار شد و شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، آمریکا در چه فکریه - ایران پر از بسیجیه، این سند جاوید روح خداست مرگ بر آمریکا، آمریکا در چه فکریه - خامنه ای خمینیه و ترامپ جانی، روانی شده سردادند.
رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، هجدهم اردیبهشت 98 مصادف با خروج آمریکا از توافق هسته ای در سال 2018 میلادی در واکنش به این اقدام آمریکا و بازگرداندن تحریم‌ها، دو گام نخست ایران شامل 'توقف فروش اورانیوم غنی‌سازی شده و آب‌ سنگین برای 60 روز' را به اعضای برجام اعلام کرد.
بیانیه شورای عالی امنیت ملی خروج یک طرفه و غیرقانونی آمریکا در سال گذشته از توافق برجام (برنامه جامعه اقدام مشترک) پس از مذاکرات هسته‌ای با کشورهای موسوم به 1+5 را نماد آشکار نقض مصوبات و تعهدات بین المللی می داند که تاکنون هیچ گونه عکس العملی را از سوی کشورهای اروپایی به دنبال نداشته است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.