به گزارش ایرنا، خورشید گزدرازی روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افزود: این افتخار ارزشمند با همراهی بخش های دولتی و خصوصی استان رقم خورده که انتظار می رود با همکاری بیش از پیش در سال جاری رونق هر چه بیشتر فعالیت های بخش خصوصی را رقم بزند.
وی یادآور شد: نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر سال گذشته 10 نشست برگزار کرد که حاصل کار آن 148 مصوبه ملی و استانی بود.
گزدرازی اظهارداشت: از این شمار مصوبه 40 مصوبه شامل 36 مصوبه استانی و چهار مصوبه ملی اجرایی شده و 14 مصوبه نیز در دست پیگیری است.
وی گفت: نزدیک به 80 مصوبه نیز تاکنون اجرایی نشده که انتظار است با همت مدیریت ارشد استان ساز و کار اجرای آنها در سال جاری فراهم شود.
گزدرازی افزود: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید مزین شده می طلبد با کار و تلاش بیشتر زمینه رونق اقتصادی استان بوشهر فراهم شود که این مهم نیازمند عزم همگانی است.
وی یادآور شد: در سال گذشته نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی حضور کمرنگی در نشست های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر داشتند که با توجه به اهمیت این شورا انتظار است در سال جاری حمایت بیشتری از این شورا صورت گیرد.
گزدرازی اظهارداشت: سال گذشته از چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تنها نمایندگان شهرستان های دشتی و تنگستان و دشتستان در مجلس شورای اسلامی هر کدام 2 بار در شورای یاد شده شرکت کردند.
وی افزود: در ارتباط با پنجره واحد سرمایه گذاری نیز با توجه به اهمیتی که دارد انتظار می رود روند فعال سازی آن هرچه زودتر اجرایی شود.
7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.