به گزارش ایرنا، پرویز حاجیانی روز یکشنبه در نشست با مدیر آموزش معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما افزود: مجموعه دانشگاه خلیج فارس با دارا بودن هشت دانشکده، 240 عضو هیات علمی و 91 رشته در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری یکی از ظرفیت های بزرگ کشور در حوزه آموزش، پژوهش و تحقیقات است.
وی بیان کرد: مرکز آموزش پیشرفته دانشگاه در حوزه آموزش نیروی انسانی قراردادهای متعددی با ارگان ها و نهادهایی مانند نیروگاه اتمی، برق منطقه ای جنوب کشور، نظام مهندسی استان بوشهر، اداره کل فنی و حرفه ای استان بوشهر دارد.
حاجیانی ادامه داد: این مهم نشان از وجود سطح علمی بالا و تجهیزات فنی بروز و مناسب برای آموزش در دانشگاه خلیج فارس است.
وی اظهار داشت: به واسطه اهمیت دانشگاه خلیج فارس برای جهانی کردن این نام اقدام های مناسبی برای تعامل با مراکز دانشگاهی و علمی سایر کشورها در دست اجراست.
حاجیانی ادامه داد: از جمله این پروژه ها می توان به انجام پایان نامه های مشترک و تبادل استاد و دانشجو اشاره کرد.
حاجیانی ادامه داد: قرار گرفتن سه نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان از دیگر نشانه های وجود ظرفیت بالای علمی در دانشگاه خلیج فارس است.
مدیر آموزش معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما گفت: این سازمان با دارا بودن 178 عنوان شغلی و حدود 27 هزار نفر کارمند یکی از گسترده ترین سازمان های کشور است.
محمد ایرانی افزود: با این گستردگی بطور قطع این سازمان در بحث آموزش کارکنان نیازمند ظرفیت های علمی مناسب است.
وی ادامه داد: تاکنون برای حدود هفت هزار نفر از کارکنان دوره های آموزشی برگزار شده که این موفقیت تا رسیدن به مرحله مطلوب راه بسیاری در پیش دارد.
ایرانی افزود: در این ارتباط استفاده از ظرفیت بالای علمی دانشگاه خلیج فارس برای آموزش کارکنان منطقه جنوب کشور در قالب یک تفاهم نامه آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.
در پایان این نشست دوطرف خواستار همکاری آموزشی و پژوهشی در قالب یک تفاهم نامه همکاری مشترک شدند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.