به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه درهمایش طلایه داران تبلیغ در استان بوشهر افزود: دشمن همواره باایجاد یاس و ناامیدی، ایجاد مشکلات اقتصادی و تشدید تحریم ها همواره تلاش می کند نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلو دهد.
وی بیان کرد: به همین دلیل وظیفه همه آحاد جامعه بویژه شبکه تبلیغ است که با ایجاد روحیه امید به آینده و نشاط در جامعه نقشه ها و توطئه های دشمن را خنثی کنند.
سروستانی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با گذر از بسیاری سختی ها و ناملایمات با اقتدار در میانه های راه قرار دارد و تنها با وحدت، همدلی و امید به آینده می توان مسیر پیشرفت و ترقی را طی کرد.
وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در دوران بلوغ قراردارد و برای تثبیت این جریان رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم را صادر کردند.
وی بیان کرد: در گام نخست انقلاب اسلامی به رهبری های امام راحل و همت و حمایت مردم به ثمر نشست و بر خلاف همه دشمنی ها، میل و اراده دشمن این انقلاب دستاوردها و پیشرفت های مهم داشت.
سروستانی اضافه کرد: همانطور که در گام نخست انقلاب با حمایت مردم انقلابی پیروز و توطئه های دشمن با شکست روبه رو شد امروز نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب باید این پیچ ها را گذراند تا شاهد نصرت الهی باشیم.
وی اخلاق، معنویت، سبک زندگی، فهم دقیق از شرایط گذشته و حال، شناخت نقاط ضعف و قوت، بها دادن به جوانان از جمله محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است.
سروستانی درباره نقش و حضور جوانان گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس را جوانان این سرزمین اداره کردند امروز نیز جوانانی باید تربیت کرد تا از نظام جمهوری اسلامی در مقابل هجمه های دشمن پاسداری کنند.
وی تاکید کرد: در این شرایط حساس دشمن همواره برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور تلاش می کند که باید نقشه های آنان را شناخت و در مقابل آنها ایستادگی کرد.
سروستانی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 800 مبلغ کار تبلیغ را در استان بوشهر انجام می دهند که از این تعداد 200 مبلغ از استان قم و سایر شهرستان ها اعزام و مابقی از درون استان هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روحانیت مسئولیت مهم تبلیغ و هدایت جامعه را برعهده دارد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: در شرایط کنونی که انقلاب اسلامی در مرحله بلوغ قرار دارد باید برای هدایت و تحکیم وحدت در جامعه تلاش کرد.
وی تاکید کرد: در مقابل هجمه های دشمن باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح بین الملل دفاع کرد.
صفایی بوشهری برضرورت رشد، پیشرفت، نهادینه شدن فرهنگ دینی، هدایت جامعه و امربه معروف و نهی از منکر تلاش کرد.
وی گفت: ماه رمضان ماه جبران گذشته و نورانیت آینده است که باید برای جامعه رقم بخورد.
امام جمعه بوشهر بر ضرورت توجه مبلغان به جوانان و جذب آنان به برنامه های فرهنگی و دینی تاکید کرد.
فرماندار بوشهر گفت: در کنار همه مشکلات و کاستی ها اما کارها و اقدامات مهم و خوبی در کشور و شهر بوشهر انجام شده که باید به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود.
عباس جمشیدی افزود: در این شرایط حساس که دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی تلاش می کند امید آفرینی در جامعه و تقویت روحیه امید و نشاط از ضرورت هایی است که باید شبکه تبلیغی استان به آن توجه کند.
وی اضافه کرد: کاهش آسیب های اجتماعی از جمله موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید همه آحاد جامعه با اتحاد و همدلی در کنار مسئولان آنها را به کمترین میزان برسانند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.