سید کمال الدین شهریاری روزپنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با پیگیری های انجام شده و در سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر 800 میلیارد ریال برای پروژه بزرگراه بوشهر به دیر در حوزه بخش ساحلی دلوار شهرستان تنگستان تصویب شد.
وی افزود: برای عملیاتی شدن این پروژه مهم ارتباطی در استان بوشهر بزودی در جلسه ای که با استاندار بوشهر و وزیر نفت خواهیم داشت تلاش می شود وزارت نفت نیز به همین میزان در احداث این بزرگراه مشارکت داشته باشد که با مجموع اعتبار 1600 میلیارد ریالی این پروژه به اتمام خواهد رسید.
شهریاری ادامه داد: تعریض و بهسازی جاده ساحلی نیز با تامین اعتباری که از منابع ملی داشتیم و با مشارکت استان، با حدود 100 میلیارد ریال در قطعه چاه تلخ تا دلوار آغاز شده و امیدواریم با تلاش مضاعف مسئولین استانی، بهسازی و تعریض دو قطعه دیگر از این جاده نیز بزودی آغاز شود.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر به دلیل کم عرض بودن و داشتن نقاط حادثه خیز بسیار در محور فعلی بوشهر به دیر هر روز شاهد تصادف بسیار خطرناک و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان در این جاده مهم ارتباطی هستیم و تسریع در اجرای این بزرگراه از طرح های مهم در استان بوشهر است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.