به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز چهارشنبه درنشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: با توجه به تاکیدهای استاندار مبنی بر فعال شدن ستادهای مشابه در شهرستان‌ها، ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان‌ها نیز تشکیل شدند که در سال گذشته، 114 نشست برگزار و این نشست ها در مجموع 660 مصوبه داشت.
وی یادآور شد: دشتی و گناوه در میان شهرستان‌های دهگانه استان بوشهر با برگزاری 26 و 23 نشست شهرستانی ستاد اقتصاد مقاومتی پیشتاز بودند.
معاون استاندار بوشهر بیان کرد: پیگیری تسهیلات واحدهای تولیدی، بررسی مسائل صنایع صید و پرورش آبزیان، تنظیم بازار کالاهای اساسی و ضروری، اجرای برنامه الگوی کشت، بررسی مشکلات صنوف، بهبود شرایط تجارت فرامرزی، توسعه و تجهیز بنادر صیادی شهرستان، توسعه کشت گلخانه ای وزیرساخت‌های صنعتی از جمله دستورکارهای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ها در سال 97 بود.
زرین فر اظهارداشت: با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و پیرو رویکردهای کلی دولت در اجرایی کردن این سیاست ها ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان برای رونق تولید و اشتغال تشکیل شد.
وی بیان کرد: در این ارتباط در سال گذشته، 18 نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که دبیرخانه آن در سازمان مدیریت و برنامه ریزی است برگزار شد که حاصل آن تصویب 171 مصوبه برای بهبود شرایط اقتصادی استان بود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.