به گزارش ایرنا، سردار مصطفی ربیعی روز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: ظلم نکردن، ظلم نپذیرفتن، حمایت از مظلوم و ستیز با ظالم چهار منطق انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه در سنت های نبوی دارد و همواره مردمی است و از سال 42 تاکنون نیم قرن از عمر پر برکت آن می‌ گذرد.
معاون کل بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران گفت: وحی و شریعت، امامت و ولایت، مردم و امت سه رکن اصلی و موثر در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می روند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز در دریا، پدافند هوایی، موشکی، زمینی و خارج از مرزها به نیروی بازدارندگی رسیده است اما دشمن به دنبال استحاله فکری و تغییر سبک زندگی در فضای مجازی است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح در پاسداشت از ارزش ها سینه سپر کرده است.
سردار علی رزمجو افزود: هر سال که از عمر پر برکت سپاه می ‌گذرد، کارکردهای آن ارتقا و بن بست ها شکسته شده است.
وی بیان کرد: در مجموعه سپاه افراد با توانایی هایی که دارند شناسایی و برای بکارگیری آنها در مسئولیت های دیگر برنامه ریزی می شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جابجایی‌ نیروها یکی از ابزارهای قدرتمند ارتقای سپاه به شمار می رود و این عزل و نصب‌ها در بین کارکنان موجب تحرک و ایجاد انگیره‌های بالای فردی و سازمانی می‌ شود.
جانشین جدید سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرگفت: سپاه پاسداران حافظ دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی است و با تمام وجود در خدمت انقلاب است.
سرهنگ عبدالرضا دشتی افزود: امروز دشمن از توانمندی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در هراس است.
در این آئین سرهنگ عبدالرضا دشتی بعنوان جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر معرفی و از خدمات سرهنگ حمید خرمدل تقدیر شد.
سرهنگ خرمدل در زمان حاضر فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویر احمد است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.