به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر ارائه راهکارهای لازم برای برطرف کردن مشکلات اجرای مصوبات این ستاد را مورد تاکید قرار داد.
وی اظهار داشت: در عرصه کشاورزی، صنعت، گردشگری و شیلات در ستاد اقتصاد مقاومتی طرح‌‌هایی تصویب شده که برای اجرایی شدن آن باید پیگیری‌های لازم انجام شود.
گراوند ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها در زمینه برقرسانی در راستای اجرای طرح‌ها امری مهم و ضروری است که مطالعه در این عرصه مورد تاکید است.
وی بیان کرد: طرح نخلستان در سطح 2هزار و 200 هکتار از نخلستان های سعدآباد شهرستان دشتستان اجرایی شده و سرعت بخشی در روند اجرایی خط انتقال آن ضروری است.
استاندار بوشهر با تاکید بر ساماندهی پساب فاضلاب بوشهر افزود: تخلیه فاضلاب تصفیه شده در زمین ‌های اطراف این پروژه، وضعیت نامطلوبی ایجاد کرده و باید از این ظرفیت برای توسعه فضای سبز و جنگل‌کاری استفاده کرد تا ضمن بهبود وضعیت محل یاد شده، زمینه بهره‌وری بهینه از پساب فاضلاب فراهم شود.
گراوند با تاکید بر توسعه سرمایه‌گذاری براساس ظرفیت‌های شهر بوشهر گفت: در این راستا پروژه‌هایی تدوین و تعریف شده است که برای این مهم تشکیل کارگروه تخصصی امری مهم و ضروری است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.