به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و تبریک هفته معلم افزود: اکنون با تامین اقلام پرمصرف مردم، آرامش در بازار ایجاد شده که در آستانه ماه مبارک رمضان می‌طلبد این آرامش تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها و تامین اجناس باید به صورت مستمر در شهرها و بخش‌ها با جدیت پیگیری و عمل شود.
گراوند ادامه داد: کالاهای پرمصرف مردم در ماه مبارک رمضان نیز باید تامین و قیمت این کالاها به ویژه زولبیا، آش، میوه و دیگر کالاهای پرمصرف اطلاع رسانی شود.
وی افزود: مرغداری‌هایی که نهاده‌های دامی با قیمت ستاد تنظیم بازار دریافت کردند نیز باید سهمیه واحد مرغداری خود را از طریق ستاد تنظیم بازار و پشتیبانی دام استان بوشهر به بازار تحویل دهند.
گراوند گفت: تولیدکنندگان خرمای استان بوشهر، باید در ماه مبارک رمضان در راستای تامین خرمای مورد نیاز مردم در سراسر کشور به ویژه تهران در نمایشگاه‌های ضیافت شرکت کنند.
استاندار بوشهر در ارتباط با خرید گندم نیز گفت: محصول گندم کشاورزان که خارج از چرخه نیاز از کشاورزان خریداری می‌شود باید هر چه سریع‌تر جمع‌آوری شود.
استاندار بوشهر همچنین با قدردانی از تامین لاستیک خودروهای سبک ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی‌ها افزود: کالاها و اجناسی که در انبار سازمان اموال تملیکی دارای حکم قضایی و قابل مصرف است با تایید مرکز بهداشت در عرصه سلامتی، برای توزیع بین مصرف کنندگان در اختیار تعاونی‌های مصرف قرار داده شود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.