به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور افزود: در سال رونق تولید در مسیر کمک به کارگران گام های بیشتری برداشته تا ضمن رونق تولید، کمک بزرگی به اقتصاد کشور شود.
وی بیان کرد: بانک توسعه تعاون درمسیر کمک به تولید واشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی دراستان گام های خوبی برداشته است.
استاندار بوشهر افزود: دراین استان در بخش تسهیلات اشتغال روستایی هدررفت منابع کمتر از یک درصد بوده است.
گراوند با اشاره به ظرفیت استان بوشهر درزمینه تولید محصولات گلخانه‌ای افزود: سال گذشته با اجرای 102 هکتار طرح گلخانه ای رتبه استان در این بخش از 22 به چهار ارتقا یافت.
وی اضافه کرد: استان بوشهر در زمینه کشاورزی و شیلات ظرفیت تولید و درآمدزایی بسیار مطلوبی دارد و می توان با حمایت از این بخش علاوه بر رونق تولید، حجم صادرات محصولات استان را هم افزایش داد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور گفت: بانک توسعه تعاون استان بوشهر سال گذشته 2هزار و 380 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف پرداخت کرده است و تلاش می شود امسال این تسهیلات به میزان 30 درصد افزایش یابند.
حجت الله مهدیان بیان کرد: بانک توسعه تعاون دراستان بوشهر 10 شعبه و یک باجه دارد و با 80 نفر نیروی انسانی خدمات مختلف بانکی به متقاضیان ارائه می دهد.
وی ادامه داد: هر قدر منابع بانک توسعه تعاون بتوسط استان تقویت شود شرایط برای پرداخت تسهیلات آسان تر شده و میزان پرداختی افزایش می یابد.
مهدیان با بیان اینکه بانک توسعه تعاون آماده همکاری با مدیریت استان برای رونق تولید در بخش های مختلف کشاورزی و صنعت است، اظهارداشت: به مناسبت هفته کارگر با هماهنگی استاندار به 30 نفر از کارگران استان تسهیلات قرض الحسنه 50میلیون ریالی با نرخ 4 درصد پرداخت می شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.