به گزارش ایرنا، شاهین بوشهر امروز در حالی در پاکدشت برابر حریف صف آرایی کرد که علاوه بر این تیم گل گهر سیرجان و گل ریحان البرز نیز از شانس صعود برخودار بودند.
در این دیدارها شاهین بوشهر با برتری یک برصفر برابر سرخ پوشان با گل محمد محبی و گل گهر سیرجان با برتری یک بر صفر برابر شهرداری ماهشهر لیگ برتری شدند.
گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر با پیروزی در بازی های امروز خود به ترتیب با 55 و 54 امتیاز راهی لیگ برتر شدند.
در هفته پایانی بازی ها شاهین بوشهر با قرعه استراحت مواجه است و تیم گل گهر نیز در دیداری تشریفاتی به مصاف گل ریحان البرز می رود.
با وجود بازی شاهین در پاکدشت شب گذشته بیش از 6 دستگاه اتوبوس و ده ها خودروی شخصی راهی این شهر شدند تا همراه با بوشهری های پایختت نشین از تیم شاهین حمایت کنند.
شب گذشته استاندار بوشهر، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و همچنین شماری از اعضای شورای شهر بوشهر با حضور در اردوی شاهینی ها با آنها دیدار و حمایت قاطع خود را اعلام کردند.
از هم اکنون در اقصی نقاط استان بوشهر جشن صعود این تیم برپا شده و مردم این استان بویژه فوتبال دوستان با راه انداختن کارناوال های شادی در شهرها و روستاهای خود را در این پیروزی سهیم کرده اند.
شاهین بوشهر 10 سال پیش با برتری برابر شهرداری تبریز در سال 88 راهی لیگ برتر شد و در سال 91 با تساوی برابر سایپا به لیگ یک سقوط کرده بود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.