به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز سه شنبه درنشست بررسی درخواست های مردمی استان بوشهر از رئیس جمهوری افزود: این درحالی است که در سفر دی ماه سال 1393 رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان بوشهر مردم این استان 56 هزار نامه به دکتر روحانی نوشتند.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید خود را پاسخگو می داند و این نامه ها نیز فرصتی برای دستگاه های اجرایی است تا مسئولان بیش از پیش این پاسخگویی دولت به مردم را اثبات کنند.
زرین فر ادامه داد: در جریان سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر در اسفندماه سال گذشته تفاهم نامه هایی در بخش های مختلف به ارزش 108 هزار میلیارد تومان منعقد شد که از هم اکنون با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها تلاش برای تحقق آنها آغاز شده است.
وی یادآور شد: این میزان در حالی است که ارزش برخی تفاه منامه ها به دلیل قرار داشتن در مرحله های پایانی در این محاسبه نیامده است.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: کاهش نامه های ارائه شده از 56 هزار به 2 و 500 فرصتی برای ارتقا کیفی در نحوه پاسخگویی به مردم و سرمایه اجتماعی است.
عباس قلی پور افزود: در این ارتباط باید همه نامه ها حتی الامکان با پاسخ مثبت و از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت جواب داده شود غیر از موارد خاص که پاسخ بصورت کتبی برای متقاضیان اطلاع رسانی و درموارد منفی بودن پاسخ نیز توضیح لازم ارائه شود.
وی گفت: از این شمار300 مورد درخواست تسهیلات بانکی بوده که در این زمینه باید کاگروهی توسط بانک های استان با محوریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی تشکیل و نسبت به درخواست ها تصمیم گیری شود.
قلی پور ادامه داد: درارتباط با درخواست های اشتغال نیز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید درخواست های خود در قالب کارگروهی تخصصی پیگیری کنند.
وی افزود: همه 67 دستگاه اجرایی طرف متقاضیان باید کارگروهی داخلی برای بررسی درخواست های مردم تشکیل و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ ها را به مردم ارائه دهند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.