به گزارش ایرنا، عبدالله شیرکوند روز دوشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع خبرنگاران افزود: برای ارائه خدمات بهتر به افراد زیر پوشش و رونق تولید، پرداخت این مطالبات توسط پیمانکاران ضروری است.
وی بیان کرد: این سازمان تلاش می کند با اجرای طرح مشوق های بیمه ای و جذب فارغ التحصیلان دانشگاه در قالب طرح کارورزی با کارفرمایان همکاری لازم را انجام دهد.
شیرکوند گفت: در اجرای طرح کارورزی افراد متقاضی براساس نوع رشته دانشگاهی و مهارت به بنگاه اقتصادی معرفی و بعد از گذراندن دوره مهارت مشغول به کار می‌ شوند.
وی افزود:تامین اجتماعی بزرگترین و گسترده‌ ترین سازمان بیمه‌ای در کشور است که خدمات مختلفی را به جمعیت زیر پوشش خود ارائه می دهد.
شیرکوند: در زمان حاضر 325 هزار بیمه شده اصلی در استان بوشهر زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که به انضمام افراد زیر پوشش آنها این جمعیت به 900 هزار نفر می رسد که در 19 شعبه مادر و اصلی و هشت کارگزاری و 16 شعبه اقماری خدمات دریافت می کنند.
وی یادآور شد: میزان مصارف و منابع سازمان تامین اجتماعی 130 هزار میلیارد ریال است و سال گذشته در استان بوشهر پنج هزار میلیارد ریال بابت بازنشستگی و مستمری پرداخت شده است.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: ضریب پشتیبانی تامین اجتماعی ( نسبت بیمه شده و مستمری بگیر) در استان بوشهر 12 است که این رقم در کشور 6 درصد است و جایگاه استان بوشهر جایگاه مناسبی است.
شیرکوند یادآور شد: تلاش می شود امسال همه خدمات تامین اجتماعی و پرونده های افراد زیر پوشش این سازمان الکترونیکی شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.