به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در نشست کمیسیون حفاری این شهرستان افزود: هدر رفت آب از موضوعات مهم است که باید جدی گرفته شود و در دستور کار دستگاه مرتبط قرار گیرد.
وی اظهارداشت: میزان آبی که در اختیار شهرستان قرار می‌گیرد سهمیه بندی است و باید با مدیریت درست از آن استفاده شود تا مشکلی برای مردم بویژه در فصل گرما بوجود نیاید.
پاک نژاد گفت: هماهنگی دستگاه های خدمات رسانی در اجرای پروژه‌ها و انجام زمان حفاری ها لازم است.
فرماندار گناوه افزود: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ها و طرح ها، دستگاه‌ها باید با هماهنگی و تعامل در انجام وظایف محوله فعالیت کنند.
وی اظهارداشت: نظارت بر پروژه‌ها و اخذ ضمانت نامه حسن انجام کار پیمانکاران از موارد مهم است که باید مدنظر قرار گیرد که بیشتر به شهرداری مرتبط می شود.
وی گفت: باتوجه به مشکلاتی که مردم بندرریگ در در زمینه آب در سال گذشته داشتند، بازسازی و نوسازی خط اتصال از مسیر پوزگاه به این بندر شروع شده و تا سه راهی رسیده که لازم است هر چه زودتر تکمیل شود.
یکی از منابع تامین کننده آب استان بوشهر سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد است و بخش دیگری از چشمه ساسان و رودخانه شاپور در کازرون استان فارس تامین می شود.
بخشی از آب شهرستان گناوه با 103هزارنفر جمعیت درشمال استان بوشهر از خط انتقال سد کوثر و بخشی از رودخانه شاپور استان فارس تامین می شود.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.