به گزارش ایرنا، سرهنگ سید جواد رضوی سه روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: در 24 ساعت گذشته ماموران پلیس در ایستگاه بازرسی شهید 'صلاحی' در محور خروجی شهرستان دشتستان حین کنترل وسائط نقلیه به 4 دستگاه کامیون کشنده واتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آنها را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.
وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از وسائط نقلیه یاد شده انواع کالای قاچاق شامل لوازم التحریر، برنج خارجی و پرده های آفتاب گیر وشیشه خودرو فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.
رضوی ادامه داد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله های قاچاق کشف شده 6 میلیارد و 780 میلیون ریال برآورد شده است.
وی گفت: در این ارتباط چهار متهم دستگیر و پس از تشگیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.
رضوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف اراضی دولتی حوزه شهر برازجان توسط افراد زمین خوار و سودجو، تحقیقات و بررسی‌های لازم توسط ماموران پلیس آگاهی دشتستان آغاز شد.
فرمانده انتظامی دشتستان افزود: در نتیجه تحقیقات و استعلام از مراجع قانونی و انجام بازدید میدانی و کارشناسی اراضی مورد نظر، مشخص شد که افرادی سودجو اقدام به تصرف 600 متر مربع از اراضی مرغوب دولتی به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در حومه شهر برازجان کردند.
رضوی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی 6 متهم در این ارتباط دستگیر و پس ازتشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل و اراضی نیز از دست افراد سودجو خارج شد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.