به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی روزسه شنبه پس از برد 2 بر صفر تیمش برابر ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران افزود: شاهین دراین بازی محکوم به برد بود ولی برتری در برابر تیم جوان و شایسته ملوان بسیار سخت بود که با این وجود بازیکنان شاهین برآنها غلبه کردند.
وی بیان کرد: ملوان در بازی هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک نیز بسیار خوب ظاهر شد تاجایی که توانست این تیم مدعی را متوقف کند.
ویسی ادامه داد: با این حال بازیکنان امروز دین خود را به هواداران شاهین ادا و سه امتیاز ارزشمند برای آنها به ارمغان آوردند.
وی گفت: هواداران شاهین در این دیدار با پرکردن استادیوم مشوق بزرگی برای تیم خود بودند و روحیه بازیکنان برای جنگندگی را دوچندان کردند.
ویسی ادامه داد: امیدواریم با کسب سه امتیاز بازی آینده تیم شاهین لیگ برتری شود و جشن صعود این تیم را در ساحل خلیج فارس برگزار کنیم.
وی تاکید کرد: بازی های امروز نیز به نحوی بود که یکی از رقبای شاهین از گردونه صعود کنار رفت و در بازی آینده باید با کسب برد برابر حریف راهی لیگ برتر شویم.
ویسی افزود: امیدواریم با ارائه فوتبال پاک توسط تیم ها و در سایه نظارت تیم شایسته صعود بتواند به حق خود دست پیدا کند.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدارگفت: جو بسیار بالای بازی باعث شد تا نتوانیم صحنه ها را به دقت ببینیم و باید فیلم بازی را ببینیم.
اکنون شاهین بوشهر با 51 امتیاز در رده دوم جدول لیگ دسته اول قرار دارد و شانس لیگ برتری شدن این تیم افزایش یافته است.
ملوان بندر انزلی نیز با 29 امتیاز در رده یازدهم این جدول قرار دارد.
شاهین در هفته سی و سوم و پایانی خود در خارج از خانه به مصاف سرخ پوشان پاکدشت می رود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.