به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه در جمع فعالان تبلیغی استان بوشهر افزود: نخستین حرکت این نهاد انقلابی دفاع جانانه از انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بود.
وی بیان کرد: هوشیاری و حضور آفندی و پدافندی در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی از ویژگی‌های ممتاز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می رود.
سروستانی اظهار داشت: سپاه پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلفی همچون تقویت بنیه دفاعی، حضور مؤثر در سازندگی و تقویت زیربناهای اقتصادی و خدماتی فعالیت داشته و در روشنگری و سلامت امور سیاسی و اجرایی کشور نیز نقش تعیین کننده‌ای دارد.
وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل موفقیت‌های بزرگ در خارج از مرزها و دفاع از کیان اسلام در صحنه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی به عنوان نهاد درخشانی معرفی شده و این موجب شد تا بغض و کینه دشمن به ویژه استکبار جهانی به این نهاد ولایی و ارزشی بیشتر شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران نماد مبارزه با تروریسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکا در منطقه است و در این زمینه با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به جهان بشریت و به ویژه کشورهای اسلامی انجام داده است.
وی ادامه داد: در حقیقت این آمریکاست که خود تروریست و حامی تروریست‌هاست و از کسانی که دست آنها به خون بشریت آغشته است حمایت می‌کند.
سروستانی گفت: سپاه پاسداران برگرفته از ملتی مومن و انقلابی است که با تمام توان خود تا محو کامل ظالمان و مستکبران در مقابل آنها می ایستد.
وی افزود: بدخواهان این انقلاب بدانند آنها خود، عین تروریست هستند و خون‌های به ناحق ریخته‌ مردم بی‌دفاع کشورهای اسلامی روند برچیده شدن ریشه ظلم و ستم را فراهم می کند.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.