به گزارش ایرنا، مردم بوشهر روز جمعه با اتحاد و همدلی این اقدام احمقانه و شرمانه رئیس جمهوری آمریکا را در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.
راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوشهر از مصلی نماز جمعه تا میدان قدس این شهر برگزار شد و شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود کافر، الله اکبر، مجلس سپاهی شده ترامپ روانی شده، آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه، ترامپ ورشکسته سپاه نمیشه خسته، ایران سپاهی شده ترامپ روانی شده، سلیمانی می رزمد آمریکا می لرزد و آمریکا مرگت باد اسرائیل ننگت باد سردادند.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب در استان بوشهر در حاشیه این راهپیمایی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اقدام وقیحانه آمریکا و هیات حاکمه آنها بر علیه سپاه مردم با بینش و آگاهی خود نسبت به عملکرد سپاه برای حمایت از فرزندان خود این راهپیمایی را برگزار کردند.
نصرالله شفیعی اضافه کرد: این سیاست آمریکا علیه ایران ناشی از درماندگی آنها در برابر اقتدار و مواضع قوی نظام در سطح منطقه و بین الملل و همچنین به بن بست رسیدن سیاست های توسعه طلبانه و غاصبانه آنهاست.
وی ادامه داد: سپاه با عملکرد 40 ساله خود همواره نشان داده مانعی نابود ناپذیر در برابر توسعه طلبی های آمریکا است.
شفیعی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر تامین امنیت و آرامش کشور در عرصه های مختلف فرهنگی،اقتصادی، سیاسی و اجتماعی موفق ظاهر شده است.
وی ادامه داد: آمریکا با یک سری اقدام های سخیف در صدد ایجاد مانع در عملکرد این نهاد مقدس است و این توطئه آنها با هوشیاری مردم و تدبیر مسوولان راه به جایی نمی برد.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.