به گزارش ایرنا، نماینده استان بوشهر دراین دیدار سرنوست ساز و حساس توانست با نتیجه پرگل 4 بر 3 نماینده خرم آباد را شکست دهد و با کسب 3 امتیاز موقعیت خود را در جدول بهبود بخشید .
نیمه اول این دیدار با نتیجه 3 برصفر بسود پرسپولیس گناوه خاتمه یافت اما در نیمه دوم بازیکنان این تیم برای حفظ نتیجه بیشتر حالت دفاعی بخود گرفتند و خیبر خرم آباد از این فرصت استفاده و توانست 3 گل بثمر برسانند.
پرسپولیس گناوه که در پایان نیم فصل اول در رده سوم جدول گروه حود قرار گرفت ، امید زیادی برای صعود در لیگ دسته اول کشور داشت اما در نیم فصل دوم امتیازهای زیادی را از دست داد و تا مرز سقوط پیش رفت.
باتوجه به اینکه سه تیم شهدای بابلسر، مس شهر بابک و پرسپولیس گناوه نامزد سقوط به لیگ دسته سوم هستند اما نماینده استان بوشهر شانس بیشتری برای ماندگاری دارد.
این تیم در آخرین دیدار خود مقابل تیم آرمان گهر سیرجان که شانس صعود به لیگ دسته اول کشور را دارد قرار می گیرد و با کسب یک تساوی می تواند در لیگ ماندگار بماند.
شهدای بابلسر بدلیل تفاضل گل منفی 17 بنوعی سقوطش تا حدود زیادی قطعی شده و مس شهر بابک با اینکه 3 امتیاز از پرسپولیس گناوه کمتر دارد درصورتی که بتواند پاس همدان دیگر مدعی تیم صعود کننده به لیگ دسته اول را شکست دهد ، با درنظرگرفتن اینکه پرسپولیس گناوه شکست بخورد ، جشن بقا را در شهر خود برگزار خواهد کرد.
با پایان هفته بیست و پنجم این رقابت ها نیروی زمینی تهران با کسب 43 امتیاز در رده اول، آرمان گهر سیرجان با 41 امتیاز دوم و پاس همدان با 40 امتیاز در رده سوم گروه ب قرار دارند.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.