پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی می‌شود بارندگی‌ها به صورت پراکنده از روز جمعه در برخی نقاط استان آغاز و بتدریج روزشنبه تا اواسط روز یکشنبه بارندگی‌ها تقویت و به صورت رگبار باران همراه با تگرگ، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در سطح استان ادامه پیدا کند.
وی بیان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی در روز شنبه دور از انتظار نیست.
مساعدی ادامه داد: همچنین همزمان با افزایش ناپایداری‌ها در روز شنبه، وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی ساعت ها سبب افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا می شود.
وی افزود: از روز یکشنبه همزمان با خروج سامانه از استان بوشهر و شروع وزش باد طور نسبی شدید شمال غربی دریا بویژه سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.
مساعدی یادآور شد: همچنین با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی، تا پایان امروزدر برخی نقاط استان وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست.
وی اظهار داشت: برای 24 ساعت آینده جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت 10 تا 32 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و از فردا در هنگام وزش تندباد بیش از 50 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانت یمتر و از فردا در هنگام وزش تندباد لحظه ای تا 150 سانتی متر پیش بینی می شود.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر مداول دریا ساعت 00:39 ، جزر اول 05:27 ، مد دوم 12:04 و جزر دوم 20:24 خواهد بود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.