پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در هنگام وزش تندباد لحظه ای، ارتفاع موج دریا به طور لحظه ای افزایش و خلیج فارس مواج و متلاطم می شود.
وی بیان کرد: طی امشب و فردا با گذر موج کم دامنه ناپایدار از تراز میانی جو، در برخی ساعت ها با افزایش پوشش ابر وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.
مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و از اواخر وقت افزایش ابر و از بامداد فردا در برخی نقاط بویژه مناطق شمالی و مرکزی بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و احتمال وزش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا با احتمال وزش تندباد تا 54 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی اظهار داشت: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 30 تا 90 گاهی تا 120 سانتیمتر، در سواحل جنوبی 60 تا 120 گاهی تا 150 سانتیمتر و فردا در همه قسمتها 60 تا 120 و طی ساعاتی تا 150 سانتیمتر پیش بینی می شود.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا ساعت 04:06 ، مد اول دریا ساعت 10:20 ، جزر دوم ساعت 17:05 و مد دوم دریا در ساعت 23:05 خواهد بود.
7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.