به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز چهارشنبه درنشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: براساس اعلام سازمان میراث فرهنگی کشور، استان بوشهر از نظر جذب گردشگر به عنوان دومین استان گردشگرپذیر در ایام نوروز معرفی شده است.
وی بیان کرد: همچنین براساس ارزیابی‌های انجام شده ورودی‌های گردشگران بیش از خروجی‌های آنان در استان بوشهر است که نشان از مناسب بودن زیرساخت‌های گردشگری و رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده در این استان است.
ستوده یادآور شد: برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی همه مسئولان و مردم نوع دوست بوشهری پای کار بودند که با وجود بارش باران، ریزش کوه، آبگرفتگی معابر و جاده‌ها ولی هیچ گونه خسارات مالی و جانی به گردشگران در استان بوشهر وارد نشد که این مهم نشان از تلاش و هم‌افزایی مسئولان و مردم است.
وی تاکید کرد: باید خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد و همه مرخصی‌های مسئولان عضو ستاد مدیریت بحران لغو است.
جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر همچنین از ارسال کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: 65 هزارگونی، سه‌هزار تخته پتو برای توزیع بین سیل‌زدگان از بوشهر به استان لرستان بارگیری و ارسال شد.
ستوده افزود: اقلام امدادی یاد شده با چهار کامیون و تریلر به لرستان ارسال شده و از مردم نوع دوست هم استانی انتظار است در کمک های خود اقلام بهداشتی ویژه کودکان و بانوان و مواد تغذیه‌ای خشک برای مناطق سیل‌زده لرستان را مورد توجه جدی خود قرار دهند.
وی یادآور شد: در صورت اعلام نیاز استان‌های سیل‌زده برای امدادرسانی، آمادگی کاملی برای اعزام تیم‌های امدادی متخصص و ارسال اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان وجود دارد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.