به گزارش ایرنا، رضا نظرزاده پس از برد 2 بر یک تیمش در برابر کاسپین قزوین در جمع خبرنگاران افزود: برخی از بازیکنان ایرانجوان به دلیل مشکلات مالی چند روز دیر به تیم اضافه شدند ولی باتوجه به تمرین های منظم تیم تا روز پایانی سال گذشته این تیم در برابر کاسپین عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت.
وی بیان کرد: ایرانجوان بوشهر هفته آینده به مصاف مقاومت تهران می رود که با توجه به شانس آنها برای صعود ایرانجوان کار دشواری در پیش دارد.
نظرزاده افزود: باتوجه به اینکه استقلال اهواز و مس نوین کرمان به عنوان 2 رقیب دیگر ایرانجوان با یکدیگر بازی دارند امیدواریم با تساوی آنها و بهبود میانگین گل های زده تیم در لیگ 2 بماند.
وی یادآور شد: برای بازی با مقاومت تهران چند بازیکن ما مصدوم هستند که امیدواریم با رسیدن آنها به وضعیت مطلوب با تمام قوا برابر آنها صف آرایی کنیم.
ایرانجوان با این برد همچنان با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول گروه خود باقی ماند و تیم کاسپین نیز با 26 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.
ایرانجوان بوشهر در هفته بیست و پنجم بازی ها به مصاف مقاومت تهران می رود و تیم کاسپین قزوین نیز با آوالان کامیاران دیدار می کند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.