پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: بارش باران که ازروز گذشته به صورت پراکنده در برخی نقاط استان بوشهرآغاز ازدیشب مناطق بیشتری را در برگرفته و هوای سراسر این استان اکنون بارانی است.
وی بیان کرد: از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی تا ساعت 10:30 امروز میزان بارش ها در دیر و جم 9.8 و در دیلم، بوشهر، برازجان، عسلویه، خارگ و گناوه به ترتیب 7، 4.5، 3.7، 3.3، 1.1 و یک میلی متر گزارش شده است.
مساعدی ادامه داد: براساس پیش بینی نقشه‌ها از بعدازظهر امروز تا بعد از ظهر فردا بارش‌ها افزایش می‌یابد که با توجه به ویژگی سامانه‌های بهاری، ممکن است روند فعالیت این سامانه تغییر کند.
وی گفت: با توجه به بارش‌هایی که در استان‌های همسایه پیش بینی شده، احتمال آبگرفتگی معابر استان بوشهر از امروز تا اواخر دوشنبه وجود دارد و هم استانی‌ها و مسافران باید در رفت و آمد‌ها نکات ایمنی را رعایت کنند.
مساعدی یادآور شد: وزش باد و تلاطم خلیج فارس نیز تا اواخر سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و دریانوردان به ویژه صاحبان شناور‌های کوچک و تفریحی از رفتن به دریا خودداری کنند.
وی افزود: جهت وزش باد در سواحل استان جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 18 تا 44 و گاهی تا 60 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی اظهار داشت: ارتفاع موج دریا نیز 90 تا 180 سانتی متر و در هنگام وزش تندباد تا 240 سانتی متر می رسد.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا 00:30 دقیقه بامداد، مد اول 7:35 ، جزر دوم 10:54 و مد دوم 18:10 خواهد بود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.