به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز شنبه در نشست با استاندار و معاونان استانداری بوشهر افزود: وقتی مردم خود را صاحب کار ببینند سختی‌ها را بهتر تحمل و پا به پای مسئولان برای رفع آن تلاش می‌کنند.
وی بیان کرد: باید جلوی تبعیض‌ها گرفته شود و نظارت بیشتری صورت گیرد تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف شود.
حسینی بوشهری با تاکید بر هم‌افزایی قوا برای عبور از مشکلات ادامه داد: نظارت‌ها بر قیمت کالا و اجناس نباید مقطعی باشد چرا که محدود کردن زمان نظارت‌ها، علاوه بر ناامیدی مردم زمینه تداوم تخلف های متخلفان را فراهم می‌کند.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: مبارزه با گران‌فروشی و احتکار کالا و اجناس باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد و قبل از بروز مشکلات برای رفع آنها تلاش شود.
حسینی بوشهری اظهارداشت: دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا شرایط سختی را برای ملت ایران رقم بزنند و در این راستا با تمام توان در جنگ اقتصادی حضور یافته‌اند.
وی گفت: باید در مقابل طرح‌های دشمنان برنامه و طراحی و مدیریت قوی داشته باشیم و در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم و آنها را مایوس کنیم.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور افزود: در این زمینه انتظار می‌رود که دولت تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مناطق محروم کشور داشته باشد.
وی با تاکید بر تخصیص اعتبار و بودجه طرح‌ها در زمان مقرر یادآورشد: مسئولان باید تلاش و پیگیری‌کنند تا شاهد اجرای طرح‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی باشیم.
حسینی بوشهری اظهارداشت: باید در جذب سرمایه‌گذار و روی سرمایه‌گذاری‌های افراد حقیقی تلاش کرد چرا که بودجه دولتی به تنهایی پاسخگو نیست.
وی در ارتباط با پارس جنوبی نیز گفت: تحقق سهم و حق مردم استان بوشهر در پارس جنوبی ضرورت دارد و در این زمینه سهم وعده داده شده در اشتغال مردم استان باید تحقق پیدا کند.
حسینی بوشهری افزود: در این راستا همه مسئولان در جایگاه‌های مختلف باید نسبت به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی برنامه‌ریزی‌های بیشتری انجام دهند تا در کنار این منبع مهم اقتصادی بیکاری، محرومیت‌ها و مشکلات اشتغال از استان رخت بربندد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.