پیام مساعدی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با این وجود در ساعت هایی از عصر تا شب به سبب افزایش نسبی سرعت باد در سواحل جنوبی، ارتفاع موج دریا نیز در این نواحی به طور نسبی افزایش می یابد.
وی بیان کرد: با خروج سامانه بارشی از استان شرایط جوی و دریایی آرامی در استان برقرار شده است.
مساعدی ادامه داد: در طول روز غبار محلی و گاهی افزایش ابر و ساعت هایی از شب و صبح پدیده مه در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا پنجشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می شود که پیش بینی شده فعالیت آن از یکشنبه هفته آینده شدت بیشتری داشته باشد.
وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با غبار محلی و در ساعت هایی از شب و صبح در برخی نقاط همراه با پدیده مه و کاهش دید پیش بینی شده است.
مساعدی اظهار داشت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 30 و روی دریا گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
وی گفت: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتی متر و دور از سواحل جنوبی درساعت هایی از عصر تا شب 60 تا 120 سانتی متر پیش بینی شده است.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا 01:26 دقیقه بامداد ، جزر اول 05:54، مد دوم 12:59 دقیقه و جزر دوم 21:15 خواهد بود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.