سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: : با توجه به اعلام وضعیت بارندگی در استان های جنوبی کشور و احتمال جاری شدن سیل، جلسه ستاد بحران روز گذشته باحضور تمامی اعضا برگزار و تمهیدات و راهکارهای لازم برای مدیریت کردن در زمان بحرانی اندیشیده شده است.
وی اظهارداشت: بنا به اعلام سازمان هواشناسی، اوج بارش ها در این شهرستان در روزهای دوشنبه و سه شنبه است و مدیریت بحران باید از آمادگی لازم برخوردار باشد.
وی گفت: با توجه به احتمال جاری شدن سیل در این شهرستان، رصد کامل استان های بالادست و آب ورودی به رودخانه های رودشور، حله و دره گپ این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار گناوه بیان کرد: علاوه بر رصد کامل رودخانه ها و مسیل ها ، از تردد افراد در مسیرهای خطرناک جلوگیری می شود.
وی افزود: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث برای میهمانان نوروزی در زمان بارندگی تمامی سالن ها، مساجد و حسینیه ها و ادارات برای اسکان اضطراری درنظرگرفته شده است.
وی گفت: باتوجه به اینکه ساحل گناوه از نقاط گردشگرپذیر این شهر پذیرای شمار زیادی از هموطنان است ازطریق بلندگو، فضاهای مجازی و رسانه ها به آنان اطلاع رسانی شده تا دراین نقطه از برپایی چادر پرهیز کنند.
پاک نژاد اظهارداشت: خروج شناورهای تجاری و قایق های صیادی و تفریحی نیز ممنوع و اجازه تردد به آنان داده نمی شود.
فرماندار گناوه از دهیاران و شوراهای روستاهای ساحلی نیز خواست از برپاکردن چادر و تردد گردشگران در حاشیه ساحل ممانعت کنند.
وی گفت: مسافرانی که قصد خروج از این شهرستان را دارند از طریق محورهای ساحلی پرهیز و از بزرگراه ها تردد کنند و هشدارهای پلیس را مدنظر قرا دهند.
فرماندار گناوه از مردم شهرستان که خونگرم و میهمان نواز و همواره در عرصه های مختلف حضور داشته و در کنار مسئولان هستند خواست در زمینه اسکان اضطراری مسافران همکاری و یاری کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.