به گزارش ایرنا، غلامرضا طراوت روز یکشنبه در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان های گناوه و دیلم در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد مسافر پذیرش شده در استان، 40 هزار و 118 مسافر در قالب 11 هزار و 145 خانوار فرهنگی و 4 هزار و 159 مسافر در قالب یکهزار و 155 خانوار غیرفرهنگی هستند.
وی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی امسال 22 پایگاه در سطح شهرستانها و مناطق استان راه اندازی و تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی فعال هستند.
طراوت گفت: از 2هزار و 996 کلاس درس آماده برای اسکان مسافران نوروزی 26 درصد معادل 761 کلاس درس در اختیار ستاد اسکان شهرستان های گناوه و دیلم هستند.
وی یادآور شد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی و تکمیل ظرفیت کلاس های درس پیش بینی شده در شهرستانهای گناوه،دیلم و بوشهر از ظرفیت سالن ها و خانه های معلم استفاده و مجوز برپایی چادر در فضای مدرسه ها نیز گرفته شده است.
طراوت ادامه داد: تمام ظرفیت آموزش و پرورش استان که کلاس‌های درس و خانه معلم است در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است و بیش از این توان پاسخگوی حضور گردشگران در مناطق ساحلی شمال استان نیستیم.
رئیس آموزش و پرورش گناوه گفت: تا پایان روز شنبه 9 هزار و 34 مسافر در قالب 2 هزار و 293 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شدند.
اسکندر احمدی افزود: با توجه به ازدحام گردشگران، ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و با راهنمایی همکاران ستاد، مسافران به سمت روستاهای مجاور و تا 15 کیلومتری گناوه هدایت و اسکان یافتند.
رئیس آموزش و پرورش دیلم گفت: تا پایان روز شنبه هفت هزار و 145 مسافر در قالب یکهزار و 987 خانوار در 264 کلاس درس در این شهستان اسکان یافتند.
عباس امید افزود: از این تعداد مسافر 6هزار و 360 نفر در قالب یکهزار و 960 خانوادر فرهنگی و مابقی غیر
غیر فرهنگی هستند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.