فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت : فرد ۳۵ ساله‌ای در «دشتستان» حین تیراندازی در عروسی بر اثر بی‌احتیاطی جانش را از دست داد.

به گزارش ایلنا، سردار «خلیل واعظی» اظهار داشت: پس از دریافت گزارش تیرخوردگی در مراسم عروسی در روستای «دهرود علیا» از توابع شهرستان دشتستان بلافاصله تیم گشت انتظامی بخش«ارم» به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد ۳۵ ساله‌ای شب گذشته در جشن عروسی با اسلحه‌ای که در دست داشت چندین نوبت اقدام به تیراندازی می‌کند.

فرمانده انتظامی بوشهر تصریح کرد: زمانی که مهمانان در حال کادو دادن به عروس و داماد بودند این فرد اسلحه مسلح را کنار خودش گذاشته و سرگرم تماشای مراسم می‌شود.

سردار واعظی تصریح کرد: به گفته شاهدان، کودک خردسال این فرد که کنار پدرش ایستاده بود حین بازی با اسلحه، ماشه را فشار داده که با شلیک تیر سمت چپ گردن و مغز پدرش را متلاشی می‌کند.

وی با ابراز تاسف از بروز این حادثه گفت: تنها راه موثر جهت پیشگیری از وقوع چنین حوادث خونبار و فاجعه‌آمیزی همکاری همه جانبه مردم و صاحبان عروسی است.

سردار واعظی با بیان اینکه تحقیقات در مورد این حادثه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اسلحه مورد استفاده از نوع «برنو» و مجوزدار بوده که بوسیله پلیس توقیف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.