به گزارش ایرنا، سید نور الدین امیری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه تمهیدات و پیش بینی های لازم نسبت به اسکان موقت مسافران در مدارس، مساجد، دانشگاه ها و سایر مکان های عمومی انجام شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط آب و هوایی بوشهر مسافران و گردشگران نکات ایمنی توصیه شده از سوی همکاران در گروه های سد معبر و پلیس شهربان شهرداری بندر بوشهر را مد نظر قرار داده و از استقرار در نقاط ساحلی و نزدیک به دریا اجتناب کنند.
امیری تاکید کرد: از مهمانان و گردشگران نوروزی شهر بوشهر انتظار است به منظور حفظ زیبایی ساحل و استفاده بهینه و حداکثری از این قابلیت برای عموم مردم از برپایی چادر در ساحل و پارکها خودداری کنند.
شهردار بوشهر گفت: شهروندان و بویژه مسافران در صورت مشاهده هر گونه مشکل و کاستی نظر، انتقاد و پیشنهاد سازنده خود را از سامانه شبانه روزی 137 شهرداری مطرح و پیگیری کنند.
امیری افزود: شرایط نامساعد شهرهای شمال کشور بیانگر افزایش بی سابقه و حضور بیش از پیش میهمانان و گردشگران نوروزی به شهر بوشهر است.
وی یادآور شد: انتظار می رود گردشگران ضمن نگهداری تاسیسات و امکانات نهایت همکاری را با دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی داشته باشند.
7212/6045/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.