به گزارش ایرنا، سرهنگ جابر پاپری شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود:محورهای کنار تخته - دالکی، خوزستان - دیلم و فیروزآباد - جم از پرترددترین محورهای ارتباطی استان بوشهر به شمار می رود.
وی بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سه فقره تصادف منجر به فوت در استان بوشهر رخ داده است که در پی آن سه نفر جان خود را از دست دادند.
پاپری ادامه داد: با این حال تلفات جاده ای استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی از روز یکشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه، لغزندگی سطح معابر و کاهش ضریب اصحطکاک لاستیک خودرو انتظار می رود رانندگان سرعت مطمئنه را در دستور کار جدی قرار دهند.
پاپری یادآور شد: سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و نبستن کمربند ایمنی از جمله تخلف های حادثه‌ساز رانندگی است که باید از آن اجتناب شود.
وی بیان کرد: رانندگان برای جلوگیری از هر گونه حادثه‌ای فاصله خود را با اتومبیل جلویی حفظ کنند و بعد از هر دو ساعت رانندگی 15 تا 20 دقیقه استراحت داشته باشند.
پاپری گفت: رانندگان در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و قبل از سفر خودرو خود را از هر لحاظ تجهیزات بررسی و مدارک لازم مانند گواهینامه، بیمه شخص ثالث، کارت خودرو و برگ معاینه فنی را به همراه داشته باشند.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.