سرهنگ جابرپاپری روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: شب گذشته ساعت 19:40 در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با پژو پارس در محور آبپخش - شبانکاره، ترک نشین موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
وی بیان کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.
رئیس پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: همچنین ساعت 9:30 صبح امروز نیز در محور فرعی سراهی بنار سلیمانی واقع در شهرستان دشتستان منطقه آبپخش در اثر برخورد 2 موتور سیکلت با هم یک نفر جان خود را از دست داد.
پاپری گفت: در دومین روز از آغاز تعطیلات نوروزی ترافیک در محورهای ورودی استان بوشهر روان و بیشترین حجم ترافیک در محور خوزستان - گناوه، کنارتخته - دالکی و جم به کنگان و عسلویه است.
رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: براساس محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اعلام شده تردد موتورسیلکت در محورهای اصلی و بزرگراه ها و کامیونهای حامل مصالح ساختمانی از 25 تا 17 فروردین ممنوع است.
وی یادآور شد: نیروهای پلیس با 100 درصد توان خود به صورت محسوس و نامحسوس در تمام محورهای بزرگراهی استان در حالت آماده باش قرار دارد.
پاپری گفت: رانندگان از تخلف های حادثه ساز از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت، تجاوز به چپ، رعایت نکردن حق تقدم در راه های اصلی، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی پرهیز و بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان الزامی است.
وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین حوادث رانندگی در 30 کیلومتری نرسیده به مقصد در اثر خستگی و خواب آلودگی رخ می دهد رانندگان بعد از هر 2 ساعت رانندگی در مکانی امن توقف و استراحت داشته باشند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.