عبدالله نادری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان دشتی با جاذبه های گردشگری و تاریخی آماده اسکان و استقبال از مسافرین نوروزی شده است.
وی یادآورشد: امسال برای استقبال بهتر و ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران از چند ماه قبل ستاد خدمات سفر در سطح شهرستان تشکیل شده است.
نادری اضافه کرد: ایام نوروز فرصت خوبی برای معرفی و شناساندن آثار تاریخی و مناطق گردشگری شهرستان دشتی به مسافران است.
فرماندار دشتی اظهارداشت: در همین راستا در قالب هشت کمیته برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم برای برگزاری جشن های نورزو و استقبال و اسکان مسافرین نوروز اتخاذ شده است.
نادری ادامه داد: در حوزه بومی گردی در دشتی کارهای خوبی صورت گرفته و تاکنون چند اقامتگاه بومگردی در روستاهای فقیه حسنان، بحیری، جبری، کردلان، حسین زایری راه اندازی شده و در تمام روستاهای دارای دهیاری نیز فضاهای لازم برای اسکان مسافرین نوروزی آماده شده است.
وی افزود: در ایام نوروز برنامه شاد و متنوع از طرفی شهرداران در قالب جشنواره نوروزی جهت مسافران در شهرها برگزار خواهند کرد.
نادری گفت: دشتی با دارا بودن جاذبه های تاریخی مانند آتشکده یا کلات مند، کلوت های مند، عمارت شیرنیه و قلعه محمد خان در خورموج، گنبدهای نمکی و جادذبه های طبیعی گردشگری در دهستان طسوج و 25 کیلومتری ساحل بکر و زیبا که برخی از آنها ثبت ملی نیز شده نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.