به گزارش ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اجتماعی شدن فعالیت های ورزش دانش آموزی از اولویت های کاری این معاونت است و امید می رود خانواده ها تحقق این مهم مشارکت بیشتری داشته باشند.
حسن قلندری افزود: ورزش در مدرسه باعث تقویت مهارت های ارتباطی، عاطفی و اجتماعی دانش آموزان می شود و آنان را برای فردایی بهتر آماده می کند.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر تمام توان خود را به کار گرفته است تا رقابت های استانی و شهرستانی دانش آموزان با کیفیت خوب برگزار شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: ورزش یکی از مهارت های اصلی زندگی است که اگر در دوره های پایه به خوبی به دانش آموزان آموزش داده شود ضامن جامعه ای سالم خواهد بود.
قلندری ادامه داد: ورزش دانش آموزی نباید به یک توپ و درخواست نمره 20 منتهی شود در همین راستا کتابچه های ویژه ای برای والدین، مربیان تربیتی و آموزگاران ابتدایی در استان توزیع شده است که نقش بنیادین ورزش بدنی دانش آموزان را تبیین می کند.
وی یادآور شد: در این دوره از رقابتهای والیبال 400 ورزشکار در قالب 36 تیم در دو بخش پسران و دختران مقطع متوسطه اول برگزار شد.
قلندری افزود: در این رقابت ها تیم های شهرستان های دشتستان، بوشهر و جم به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش دختران نیز شهرستان دشتستان، بوشهر و دشتی به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را از آن خود کردند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.