به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در آئین تجلیل از فعالان رسانه ای استان بوشهر در آئین های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: جهان استکبار به دنبال این بود که ایران 40 سالگی خود را نبیند اما این مناسبت برگزار و شکست دیگری برای دشمن رقم خورد.
وی بیان کرد: 40 سالگی انقلاب به معنی تثبیت ریشه های انقلاب است و در شرایطی که دشمن در دهه پنجم فشارها را شدید تر کرده است دهه پنجم زمان شکوفایی انقلاب باید در ابعاد مختلف رقم بخورد.
صفایی بوشهری گفت: دهه پنجم انقلاب زمان تنفس و رشد در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حوزه های مختلف فرهنگی، علم و فناوری است.
امام جمعه بوشهر اظهارداشت: بزرگداشت 40 سالگی انقلاب به معنی این است که ما انقلابی هستیم و انقلابی می مانیم و شما دشمنان این آب و خاک شکست خورده اید.
صفایی بوشهری گفت: در دهه شکوفایی، پیشرفت، تمدن، آفرینش باید افراد خود را برای انقلاب هزینه کنند و براساس عدالت محوری به مقصد برسند.
صفایی بوشهری گفت: امروز همه چیز برای آفت زدایی و کشت در فضای انقلاب برای پیشرفت، تمدن آفرینی و عدالت محوری مهیاست.
وی بیان کرد: یکی از اهداف جهان استکبار تهاجم رسانه ای است که باید فکرها را مدیریت تا رفتارها مطابق اندیشه ها حرکت و در برابر اندیشه های غرب تسلیم نشد.
صفایی بوشهری گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب سرمایه گذاری بی نظیری برای مدیریت افکار رفتار جامعه هدف انجام داده است.
وی یادآور شد: اصحاب رسانه به عنوان خط مقاومت نقش بزرگی در مقابل تهاجم رسانه ای دارند که تاکنون در فضای ملی حرکت هایی شده و نتایج و ارزیابی از فعالیت مقاومت رسانه ای خوب است.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در منظومه دیگر انقلاب‌های تاریخ جهان نیست بلکه از عیار بعثت انبیا ست.
وی افزود: این درحالی است که بسیاری از انقلاب‌ها در تاریخ معاصربعد از مدتی آرمان‌های خود را کنار گذاشتند و یا مرزبندی خود را با جبهه استکبار از دست دادند و یا بعد از مدتی دچار فرو رفت جریان انقلابی و وابستگی شدند.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب مردم ‌سالار دینی است که هزینه های زیادی برای آن شده است.
وی یادآور شد: مردم با بصیرت انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه های دشمن پای این انقلاب ایستادند و خود را نیز انقلابی می‌دانند.
وی ادامه داد: دشمن به اندازه 2 برابر سن انقلاب اسلامی با این نظام دشمنی کرده است ولی این نظام مقاوم تر از گذشته همچنان ایستاده و این بزرگترین پیروزی به شمار می آید.
مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر نیز گفت: این سازمان از 17 مرداد سال 96 ستاد 40 سالگی انقلاب را تشکیل و تاکنون 40 جلسه شورای طرح و برنامه برای برنامه سازی تشکیل داده است.
سید حسین ناظر افزود: براساس برنامه ریزی ها باید 100 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی تهیه می شد که صدا و سیمای مرکز استان بوشهر 120 هزار دقیقه برنامه سازی کرده است.
وی کسب رتبه برگزیده صدا و سیمای مرکز بوشهر در حوزه فضای مجازی، کسب رتبه برتر در بخش برنامه سازی سیما، تهیه مستندهای مختلف در حوزه صدا، تهیه ویژه برنامه هایی در حوزه خبر، تهیه 2 سرود و انجام پژوهش های فاخر را از جمله اقدامات مهم انجام شده در این مرکز است.
ناظر گفت: فعالان رسانه ای استان بوشهر در حوزه های مختلف عملکرد خوبی در انعکاس دستاوردها و پوشش برنامه های آئین های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: با توجه به جنگ رسانه ای دشمن رسالت اصحاب رسانه در دهه پنجم انقلاب سنگین است.
نصرالله شفعی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف همه آحاد جامعه را برای گام دوم و دهه پنجم انقلاب اعلام کردند و رسالت اصحاب رسانه در این زمینه بسیار حساس است.
وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب حرکت بزرگی را خلق کردند که در تاریخ کشور امری بی‌نظیر است.
شفیعی اضافه کرد: ملت مسلمان ایران با عزمی راسخ در برابرنبردی بزرگ و همه‌ جانبه که با مدرن‌ ترین امکانات رسانه‌ای روز برما تحمیل شد با رهبری ولایت فقیه از این نبرد سربلند بیرون آمد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: مردم این استان روز 22 بهمن حماسه بزرگی خلق کردند و اصحاب رسانه از نقاط مختلف استان نقش مهمی در انتشار اخبار مربوط به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب داشت.
وی یادآور شد: امروز ساختارشکنی فرهنگی یکی از چالش‌های اصلی در استان بوشهر است و در این شرایط وظیفه رسانه ها امر به معروف و نهی از منکر است.
شفیعی تاکید کرد: اصحاب رسانه نباید اجازه دهند فضای معنوی استان که یادگار شهیدان زیادی است بخواهد با برخی رفتارهای ضد فرهنگی خدشه دار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: این ساختار شکنی فرهنگی با توجه به شروع تعطیلات نوروزی تهدیدی برای استان به شمار می رود.
وی بیان کرد: مخالف هنر نیستیم ولی هنری که بخواهد ساختارها را بشکند و تهدیدی برای فرهنگ باشد، را نمی‌پذیریم.
شفیعی تاکید کرد: در همین راستا اصحاب رسانه استان بوشهربا تشکیل کمپین ضد ساختارشکنی فرهنگی با روشنگری ماهیت پشت پرده‌ای که می ‌خواهد ماهیت فرهنگی این استان را زیر سوال ببرد تبیین کنند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.