به گزارش ایرنا، سید علیرضا آوایی که روز یکشنبه به نمایندگی ازرئیس جمهوری و هیات دولت در شورای اداری شهرستان دیر شرکت کرده بود افزود: همه عوامل و کارگزاران درکشور از بدنه نظام هستند و اگر یک بخش تخریب شود همه بخش ها تخریب خواهد شد.
وی اضافه کرد: دشمن دربیشتر تبلیغاتش علیه نظام اسلامی به حرف های خودمان در داخل استناد می کند که باید مواظب باشیم.
وزیر دادگستری افزود: دولت به تنهایی قادر به اتمام پروژه های نیمه تمام و به زمین مانده نیست و باید مطالبات و خواسته های مردم اولویت بندی و نیاز واقعی مردم مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی گفت: خدمت به مردم نعمتی الهی است که باید قدردان آن باشیم.
فرمانداردیر گفت: توسعه این شهرستان شرایط مناسبی ندارد و نیازمند نگاه ویژه دولت است.
کریم علی حسنی افزود: 13 هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو در کنار ساحل این شهرستان وجود دارد که به دلیل شرایط محیط زیست و پارس شمالی هیچ کارایی ندارد.
وی گفت: بیش از یک سال از افتتاح بیمارستان دیرمی گذرد اما هنوز در جذب نیروی متخصص و پزشک مشکل دارد و اسکله خورخان بردخون برای تکمیل به تامین اعتبار نیاز دارد.
امام جمعه دیر گفت: با وجود تحریم های دشمن افتتاح فازهای پارس جنوبی افتخار بزرگی برای نیروی توانمند داخلی است.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: از دولت انتظار داریم برای اشتغال جوانان در تاسیسات و شرکت های پارس جنوبی 50 درصد مصوبه دولت برای جذب نیروی بومی استان را رعایت کند.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.