جمشید انصاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندر گناوه افزود: دولت درزمینه استخدام های جدید همیشه متناسب با اهدافی که قانون گذار برای جذب نیروی انسانی موردنیاز تعیین کرده تصمیم می گیرد.
وی اضافه کرد: در این ارتباط خروجی نیروی انسانی و ضرورت تامین نیروهای مورد نیاز با استفاده از ابزارهایی نظیر توسعه دولت الکترونیک است.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اظهارداشت: سال آینده نیز وضعیت بدین گونه خواهد بود که بموقع اگهی استخدام در 2 نوبت اواخر بهار و اواخر پاییز منتشر می شود و دستگا ههای اجرایی نیازهای خودرا ازاین طریق جذب می کنند.
وی ادامه داد: درقانون مدیریت خدمت کشوری برای بکارگیری کارکنان 4 روش شامل استخدام رسمی، پیمانی، قرارداد کارمعین و کارگری وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.
وی گفت: هر فردی بخواهد در هر کدام از این قواعد کار کند باید در آزمون ورودی خاصی که برای آنان برگزار می شود، شرکت کند و اگر قبول شد، استخدام می شود.
انصاری یادآورشد: در جریان سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر به عنوان نماینده ویژه دولت به شهرستان گناوه عزیمت و در جلسه شورای اداری حضور و گزارش و مطالبه های فرماندار، امام جمعه و تعدادی از فعالان اجتماعی و اقتصادی از وضعیت این شهرستان جمع بندی و به دولت منعکس خواهد شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.