به گزارش ایرنا، دکتر روحانی در بدو ورود مورد استقبال ائمه جمعه و جماعات جنوب استان، استاندار، وزیر نفت ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی قرار گرفت.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه رئیس جمهوری را در سفر یکروزه به استان بوشهر همراهی می کنند.
دیدار مردمی در ورزشگاه شهر کنگان ، نشست شورای اداری، افتتاح 4 فاز جدید پارس جنوبی ، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شماری از پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران برنامه های سفر دکتر روحانی به استان بوشهر است.
16 نفر از اعضای کابینه نیز از روز گذشته (شنبه )به نمایندگی از دولت وارد بوشهر شده اند و با شرکت در نشست های شورای اداری شهرستان ها با مطالبات مردمی و مشکلات این استان برای طرح در هیات دولت آشنا شدند.
همچنین محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز عصر روز شنبه وارد استان بوشهر شد و در نشست های جداگانه با فعالان سیاسی ، تجار و بازرگانان در جریان امور قرار گرفت.
دراین سفر وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، بهداشت و درمان، فناوری و اطلاعات، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئولان شرکت ملی گاز، شماری از پروژه های مهم و زیرساختی دراستان بوشهر را کلنگ زنی و افتتاح می کنند.
قرار است ساعت 10صبح رییس جمهوری با حضور در اجتماع باشکوه مردم در استادیوم ورزشی کنگان با آنان سخن بگوید.
نخستین سفر رئیس جمهوری به بوشهر در آذرماه 1392 برای دلجویی از اهالی منطقه زلزله زده دشتستان انجام شد، دومین سفر روحانی نیز در دیماه سال 93 در قالب سفرهای استانی هیات دولت انجام و اسفند ماه 93، دیماه 94، فروردین 96 و شهریور97 دکتر روحانی برای افتتاح پروژه های نفت و پتروشیمی در پارس جنوبی به این استان سفر کرده است .
در سفر دی ماه سال 1393 رئیس جمهوری به بوشهر دولت 13 پروژه با اعتبار 6 هزار و 290 میلیارد ریال متعهد شد که مبلغ تخصیصی این سفر 420میلیارد ریال فراتر از تعهد دولت بوده است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.