به گزارش ایرنا، اگرچه فاصله بندرکنگان (محل دیدار مردمی رئیس جمهوری به استان بوشهر) تا مرکزاین استان200 کیلومتر و با بندر دیلم شمالی ترین شهر استان 400 کیلومتر است اما با این وجود حضور قشرهای مختلف مردم ازهمه مناطق استان بوشهر دراستقبال از رئیس جمهوری چشمگیر است.
فرماندار کنگان گفت: آحاد مردم این شهرستان و دیگر نقاط استان بوشهر هم اکنون با حضور در مسیر تردد کاروان تدبیر و امید در بندر کنگان در انتظار ورود رئیس جمهوری به ورزشگاه شهدای ورزشکار کنگان برای سخنرانی هستند.
فتح الله نوروزی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دریادلان جنوبی اعم از مردم مناطق شهری و روستایی ، شیعی و سنی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان، طلاب و روحانیون، دانش آموزان و دانشجویان، کسبه و بازاریان، تجار و ملوانان و صیادان، ورزشکاران و هنرمندان و دیگر اقشار مردم از ساعاتی قبل با حضور در ورزشگاه شهدای ورزشکار کنگان برا دیدار با فرزند خدوم ملت لحظه شماری می کنند.
وی اضافه کرد: مردم خونگرم کنگان و دیگر شهرها و روستاهای جنوب استان بوشهر با حضور گسترده در مراسم استقبال از رئیس جمهوری، صحنه هایی ازعشق و وفاداری خود را به نظام و آرمان های آن و همراهی با مسئولان خدمتگزار به نمایش گذاشته اند.
نوروزی، سفر رئیس جمهوری در واپسین روزهای سال را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: مردم شهرستان کنگان و دیگر نقاط استان با استقبال معنادار خود از دولت تدبیر و امید بار دیگر بر این نکته تاکید دارند که دکتر روحانی همواره از همراهی و حضور گسترده مردم در صحنه برخوردار است.
فرماندار کنگان بیان کرد: راه اندازی چندین ایستگاه مردمی استقبال از رئیس جمهوری در چند روز گذشته در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان نمادی از همدلی ملت با دولت در این خطه است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن روحانی امروز یکشنبه میهمان مردم استان بوشهر در کنگان خواهد بود و قرار است ساعت 10 صبح در ورزشگاه شهدای ورزشکار این شهر سخنرانی کند.
استقبال از رئیس جمهوری در فرودگاه بین المللی خلیج فارس درعسلویه ، دیدار با مردم استان در ورزشگاه شهدای ورزشکار کنگان، افتتاح فازهای 13، 22، 23 و24 شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه های سفر یک روزه دکتر روحانی به شهرستان کنگان استان بوشهر است.
مردم امیدوارند حضور مقام ارشد اجرایی کشور بتواند بخشی از مطالبات آنها را اجرایی و مشکلات را حل کند.
آنان به ایرنا گفتند: مردم همیشه در صحنه و حامی نظام و خدمتگزاران خود هستند و انتظار دارند مسئولان نیز با کار جهادی و انقلابی و تلاش و اهتمام جدی برای حل مشکلات آنها قدرشناسی عملی خود را نشان دهند.
حل مشکلات معیشتی و اقتصادی، احداث اسکله ، توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) و ارتقای حوزه درمان کنگان، اشتغال جوانان، رفع آلایندگی ها، اجرای تقاطع غیرهمسطح ورودی کنگان، راه اندازی فاضلاب شهری، لزوم توجه بیشتر مجموعه صنعت نفت به توسعه مناطق پیرامونی و ایفای نقش خود درحوزه مسئولیت های اجتماعی، توسعه زیرساخت های دینی و اجتماعی و ورزشی و فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری، رونق کسب و کار ، توجه جدی به اقشار ضعیف و حل مسکن محرومان و توسعه و عمران شهری و روستایی از مهمترین خواسته های مردم و مسئولان شهرستان اکنگان از دولت تدبیر و امید است.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امرروز یکشنبه در راس کاروان دولیت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر می کند.
6043/7208
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.