به گزارش ایرنا، هومن افاضلی شنبه درنشست خبری پس از بازی تیمش با شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان اروند خرمشهر مدت هاست که بخاطر مشکل مالی و اعتصاب تمرین درست و حسابی ندارند ولی با این وجود امروز برابر شاهین بوشهر تا لحظه آخر جنگیدند.
وی بیان کرد: چنانچه فوتبال می خواهیم باید آدم هایی که از دل و جان برای تیم مایه می گذارند به حق و حقوق خود برسند و اینکه تکلیف آنها مشخص شود تا بتوانند از راه دیگر امرار معاش کنند.
افاضلی ادامه داد:با تداوم این شرایط بازیکنان برای بازی های سال جدید حاضر نمی شوند و امید است که با حمایت مالی زمینه ماندگاری کارون اروند خرمشهر در لیگ دسته یک فراهم شود.
وی گفت:قرارداد موضوعی 2 طرفه است و قرار نیست که تنها یک طرف به تعهد خود در قبال باشگاه انجام وظیفه کند بلکه باشگاه نیز باید در جبران مدت زیادی که به بازیکنان پرداختی نداشته حق و حقوق آنها را بدهد.
افاضلی اظهار داشت: تیم شاهین بوشهر نیز از تیم های شایسته لیگ است و با هواداران خونگرمی که دارد امیدوارم زمینه لیگ برتری شدن آن فراهم شود.
وی گفت: برای بازی امروز روی نقاط ضعف و قوت حریف و همچنین میزان استرس آنها بخاطر باقی ماندن در کورس صعود آشنایی کامل داشتیم و همین امر باعث شد تا برابر آنها موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند شویم.
افاضلی در ارتباط با وقت تلفی بازیکنانش نیز گفت: بازیکنان اروند خرمشهر در این بازی وقت تلفی نداشتند و چنانچه جریان بازی متوقف شده نیز این نشان از مصدومیت بازیکنانم بوده است.
شاهین با این تساوی همچنان با 44 امتیاز در رده دوم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.
کارون اروند خرمشهر نیز با 24 امتیاز جایگاه خود را در رده سیزدهم جدول حفظ کرد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.