به گزارش ایرنا، امید پارسایی فر روزشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به اتفاقات اخیر در ساحل بنود عسلویه و تخریب سوال برانگیز سازه ها و دکور فیلم تاریخی محمد رسول الله (ص) که از آثار ارزشمند و ماندگار تاریخ سینمای انقلاب اسلامی و جهان اسلام محسوب می شود، نامه نگارهایی دراین زمینه با منطقه ویژه اقتصادی انرژِی پارس انجام شد.
وی بیان کرد: در پیگیری ها توقف روند تخریب و بازسازی محیط یاد شده که ارزش های هنری و ظرفیت های فوق العاده برای استفاده در سایر آثار آیینی، نمایشی و سینمایی کشوراست، مورد تاکید قرار گرفت.
پارسایی فر ادامه داد: درپی این درخواست مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس روزجمعه گذشته در محل لوکیشن این فیلم در ساحل بنود حضور یافت وعلاوه بر بازدید میدانی دستورات لازم برای ترمیم آسیب های وارده به قسمت هایی از این لوکیشن صادرکرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: دراین ارتباط بزودی با ترمیم این لوکیشن روستای بنود از استان بوشهر به عنوان یک قطب گردشگری تبدیل می شود.
سید پیروز موسوی افزود: از شروع ساخت این لوکیشن سازمان منطقه ویژه پارس نیز همراه بوده و با وجود آسیب های فراوان وارد شده به این اثر فاخر، بزودی علاوه بر جبران خسارت ها، با برنامه ریزی صحیح، این محل می تواند در جذب گردشگر و ایجاد اشتغال برای ساکنان روستا به عنوان منطقه ای پررونق میزبان گردشگران باشد.
تخریب بخشی از لوکیشن فیلم محمد رسول در2 هفته گذشته با واکنش های زیادی توسط دوستداران فرهنگ و هنر استان بوشهر مواجه شده بود که دراین ارتباط حوزه هنری با پیگیری های خود زمینه بازسازی محدوده تخریب شده توسط منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را فراهم کرد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.