به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر مجید خورشیدی پنجشنبه شب در برنامه تلویزیونی شو نشینی افزود: انتظار می رود مردم استان بوشهر در قالب استقبال از رئیس دولت تدبیر و امید بزرگی خود را به جهانیان نشان دهند.
وی تاکید کرد: امید می رود مردم استان بوشهر در آخرین سفر هیات دولت در سال 97 خاطره خوبی برای رئیس جمهوری رقم بزنند.
براساس اعلام استاندار بوشهر حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و هیات همراه روز 26 اسفندماه جاری از طریق فرودگاه خلیج فارس عسلویه به استان بوشهر سفر می کند و ضمن دیدار با مردم این استان در بندر کنگان، طرح های نفتی را افتتاح و در نشست شورای اداری استان بوشهر حضور می یابد.
خورشیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: براساس آمار و ارقام رسمی کشور این استان با وجود جمعیت 60 هزار نفری کارگری کمترین معوقات در پرداختها را در این بخش دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر اضافه کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و اداری یکی از دغدغه های اساسی استان تضییع نشدن حق کارگرانی است که در دمای 50 درجه سانیتگراد کار می کنند.
وی بیان کرد: به تازگی مساله اخراج برخی از کارکنان شاغل درواحدهای پارس جنوبی به وجود آمده که براساس دستورمدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی هیچگونه اخراجی در هیچ واحدی شاهد نخواهیم بود.
خورشدی با اشاره به مشکلات ناشی از کم آبی در تابستان گذشته گفت: در تابستان گذشته بیشتر مناطق استان بوشهربه خصوص دشتستان و شهر برازجان دچار کم آبی بود.
وی بیان کرد: با وجود همه مشکلات موجود اما مردم مطالبه به حق خود را در بخش آب به صورت صحیح بیان کردند.
خورشیدی یادآور شد: هرچند به دلیل جغرافیایی، ژئوپلتیکی و مسائلی که از ویژگی های این سرزمین است نتوانیسم آب کافی را تامین کنیم ولی با روان سازی امور زمینه بیان اعتراض مردم فراهم بود.
وی اضافه کرد: 'خوشحال هستم که هیچ وقت برخورد قهری با مردمی که مطالبه آنها آب بود صورت نگرفت'.
خورشیدی تاکید کرد: نیروی انتظامی با تامل کافی، سعه صدر و همراهی با معترضان باعث شد یک تابستان داغ کم آب را با سربلندی پشت سر بگذاریم.
وی یادآور شد: هرچند در بعضی از جاها به دلیل شیوه نادرست بیان اعتراض ممکن است ماموران اجرای قانون اختیارخود را از دست دهند ولی با وجود همه این اعترضهای به حق برخورد قهری در برازجان صورت نگرفت.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: در یکسال گذشته علاوه بر شورای تامین، شورای تامین آب هر دو هفته یک بار در استان برگزارمی شود.
وی افزود: کمتر اتفاق افتاده بود شناگاه های سالم و بهداشتی در استان تعیین شود ومردم در گذشته براساس تشخیص خود در برخی از مناطق شنا می کردند.
خورشیدی یادآور شد: به دلایلی که بشریت ایجاد کرده همه دریاها با مشکل خطر شنا ویا مسایل زیست محیطی روبه رو هستند اما با ابتکار دفتر امور اجتماعی درهر10 شهرستان استان زیستگاه های سالم با پرچم شناسایی و مشخص شدند.
وی ادامه داد: تلاش می شود باهمکاری مسئولان برای اجرای پلاژها و شناگاه های خاص بانوان وآقایان مشخص شود.
خورشیدی گفت: بعنوان یک شهروند در کنار شادی، سوگواری و ردیف های موسیقی اصیل، شاد، غنی، عمیق و پر از تاریخ مردمانی بودم که قابل احترام است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.