به گزارش ایرنا، عباس قلی پور روز سه شنبه شب در جلسه ستادهماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه افزود: باتوجه به نهضت آبادانی و عمرانی در شهر وروستاهای استان بوشهر که در دولت تدبیر و امید بویژه درحوزه ساحل سازی و گردشگری آغاز شده و ادامه دارد، تعطیلات نوروز بهترین فرصت طلایی است که از گردشگری نهایت بهره مندی برده شود.
وی با بیان اینکه توسعه فضاهای تفریحی و فضای سبز بر هیچکس پوشیده نیست و زیرساخت های خوبی نیز انجام شده است گفت: همه ساله با نظرسنجی هایی که از هموطنان صورت می گیرد، میزان رضایت خود را در سطح بسیار خوبی از خدمات نوروزی استان بوشهر اعلام می کنند.
قلی پور گفت: همانگونه که همه استان های کشور برای توسعه گردشگری فصل ویژه ای در نوروز باز کرده اند، استان بوشهر نیز به تبع آن با دارابودن موقعیت آب وهوایی، ساحل، بازار تجاری، مهمان نوازی خوب مردم، خرید ارزان و عوامل دیگر جایگاه ویژه ای در گردشگری داخلی دارد.
وی گفت: بوشهر درسال گذشته به عنوان سومین استان گردشگری میهمانان نوروزی در کشور انتخاب شد.
مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهر اظهارداشت: امروزه گردشگری از صنایع و تجارت های مهم دنیا به شمار می آید که بخش اعظمی از بودجه بیشتر کشورها را تامین و توانسته مشاغل بسیار زیادی ایجاد کند.
وی گفت: کیفیت خدمات و امکانات بیشتر برای میهمانان مدنظر است و هرچقدر دراین زمینه بیشتر تلاش کنیم رضایتمندی ها بالا می رود.
قلی پور افزود: در زمینه ارزیابی ها که بصورت محسوس و نامحسوس انجام می شود بین هیچ شهرستانی تفاوت و تمایزی وجود ندارد و ضمن تقدیر از تلاش و زحمات فرماندار و مجموعه مدیران شهرستان گناوه در خدمت رسانی، امیدواریم در تعطیلات نوروز 98 سربلند بیرون بیاید.
مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: در بازرسی های کارشناسان استانداری از شهرستان های استان، بحث نماز، غبارروبی و نظافت مساجد، پخش تیزرتبلیغاتی نصب بنر و تبلیغات، آراستگی وضوخانه و فضاسازی محیطی و نظارت بر تجهیزات و پخش اذان در ایام نوروز جداگانه و ویژه مدنظر و ارزیابی می شود.
فرماندار گناوه گفت: مجموعه مدیران این شهرستان همه تلاش و همت خود را برای خدمت رسانی به هموطنان در تعطیلات نوروز بکار می بندند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: باتوجه به اینکه جمعیتی چندین برابر شهرستان در تعطیلات نوروز وارد این منطقه می شوند، حجم کاری و خدمات دهی قابل قیاس حتی با شهرهای بزرگ کشور نیست.
رئیس شورای هماهنگی خدمات سفر گناوه اضافه کرد: ستاد خدمات سفر این شهرستان به منظور خدمات رسانی به هموطنان تاکنون چندین نشست برگزار و کمیته های 12 گانه تشکیل شده وهرکدام براساس شرح وظایف فعالیت می کنند.
فرماندارگناوه اظهارداشت: در تعطیلات نوروز همه مدیران بویژه مسئولان کمیته های ستاد خدمات سفر در شهرستان حضور دارند و منطقه را ترک نمی کنند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناوه گفت: ستاد خدمات سفر این شهرستان دائمی است و تاکنون با برگزاری چندین نشست تصمیم های خوبی به منظورخدمت رسانی به هموطنان اتخاذ کرده است.
حمزه بهاگیر افزود: 12 کمیته ستاد تشکیل و برای هرکدام حکم صادر که براساس شرح وظایف فعالیت می کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط مهم گردشگری جنوب کشور است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.