عبدالامیر قاسمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بیانیه جامع و مهم رهبر فرزانه انقلاب تحت عنوان گام دوم انقلاب به هفت اصل مهم اشاره شد و راه های باقیمانده برای پیشرفت کشور بصورت شفاف ترسیم شده است.
وی اظهارداشت: رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در شروع پنجاهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باید به عنوان چراغ راه خود برای توسعه و آبادانی کشور لحاظ کنیم.
فرماندار دیلم گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمان های مردم نهاد و نیروهای مسلح این بیانیه راهبردی را بررسی دقیق و براساس رهنمودهای توصیه شده رهبری حرکت کنند.
قاسمی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به هجمه هایی که امروز در کشور از طریق بیگانه انجام می شود اشاره شده است افزود: همه ما مکلفیم از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه جلوگیری و مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم.
فرماندار دیلم افزود: ایران اسلامی دارای نیروهای انسانی توانمند و از لحاظ اقتصادی نظامی و اجتماعی دارای پیشینه عظیم است و نباید دغدغه ای داشته باشیم.
وی گفت: بنا به فرموده رهبری باید از نیروهای جوان در گام دوم و پنجمین دهه انقلاب بیشتر استفاده کنیم.
قاسمی بیان کرد: در برهه کنونی همه مسئولان، مردم و طیف های سیاسی با نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبری و وفاق و همدلی در راه اعتلای ایران گام بردارند.
وی گفت: در اجرای تحقق برنامه های گام دوم انقلاب در این شهرستان توجه ویژه ای به ابعاد مختلف اقتصادی، از جمله ایجاد شهرک های کشاورزی و شیلاتی ، منطقه ویژه اقتصادی و ظرفیت های گردشگری باهدف توسعه و ایجاد اشتغال شده است.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.