به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر درآیین تجلیل از برترین های این دور از مسابقات گفت: این دانشگاه از سال گذشته با هدف بزرگداشت دلاورمردی های شهید رئیسعلی دلواری برگزاری مسابقه دو صحرانوردی در سطح استانی حدفاصل تپه رشادت تا موزه این شهید را انجام می دهد.
محمد رضا بحرانی افزود: دومین دور این مسابقه در سطح ملی برگزار و در قالب آن 130 دونده از 11 استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اظهارداشت: دومین دوره مسابقه ملی دو صحرانوردی دانشگاه پیام نور استان بوشهر حدفاصل روستای چاه تلخ جنوبی شهرستان تا موزه شهید رئیسعلی دلواری شهرستان تنگستان در مسافتی 10 کیلومتری برگزار شد.
بحرانی یادآورشد: بوشهر، فارس، مازندران، خوزستان، تهران، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، خراسان شمالی، اردبیل، هرمزگان و اصفهان 11 تیم شرکت کننده در این دور از رقابت ها بودند.
وی گفت: در پایان این رقابت ها محمد جواد صیادی از فارس، علی اکبر بذری از خراسان شمالی و مهران برفراز اصفهان (ناشنوا) به ترتیب عنوان های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
بحرانی یادآور شد: نفرات برتر به ترتیب برنده 20، 15 و 10 میلیون ریال وجه نقده شد که با اهداح لوح و تندیس مسابقات از آنان تجلیل شد.
وی افزود: جدا از سه نفر برگزیده عباس دهقان، رسول خوارزمی، محمد امین حیدری، ابوالضل حمیدی و وحید نامداری به عنوان پنج دونده برتر شهرستان تنگستان(میزبان مسابقات) نیز مورد تجلیل قرار گرفتند پنج نفر از شرکت کنندگان نیز به قید قرعه جوایزی به آنها اهدا شد.
بحرانی ادامه داد: پیش بینی شده مسابقه دو صحرانوردی پیام نور که امسال در سطح ملی برگزاری شده در سال های آینده به سطح بین المللی ارتقا یابد.
وی گفت: این مسابقات به نام رعد (رئیسعلی دلواری) نامگذاری شده تا در قالب حرکت فرهنگی و ورزشی این شخصیت بزرگ بخوبی برای نسل جدید شناسانده شود.
بحرانی اظهار داشت: وقتی شهید رئیسعلی دلواری با دلاورمردی های خود و یارانش با تفنگ سرپر در برابر استعمار ایستادگی کرده بدون شک فرزندان این دیدار نیز می تواند امروز در میدان های علمی و آموزشی این رشادت ها و افتخار آفرینی ها را تداوم ببخشند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.