به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر عبدالکریم گراوند در نشست هماهنگی ستاد کاروان اردوی راهیان نور استان بوشهر افزود: در این زمینه برای تامین منابع هزینه‌های مالی اردوهای راهیان نور همکاری دستگاه‌ها و مراکز اقتصادی و صنعتی ضروری است.
وی بیان کرد: همه ساله در آستانه عید نوروز، اعزام به اردوی راهیان نور آغاز می‌شود که با توجه به آب و هوای مطلوب استان بوشهر، پیش بینی می‌شود اعزام به اردوی راهیان نور دریایی خارگ امسال افزایش داشته باشد.
گراوند ادامه داد: برای اعزام زائران به اردوهای راهیان نور از استان بوشهر حمایت‌های ویژه مورد توجه است و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.
وی افزود:حمایت از سپاه پاسداران و برنامه‌های آنان مورد تاکید است و کمک‌های لازم در راستای تحقق برنامه تدوینی انجام می‌شود.
گراوند با اشاره به ساخت اردوگاه سپاه استان بوشهر در مرز شلمچه خوزستان تصریح کرد: برای ایجاداردوگاه یاد شده در مرز شلمچه خوزستان زمین آن تحویل شده که برای ساخت این اردوگاه اعتبارات مورد نیاز تامین می‌شود.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر سال آینده با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود.
گراوند اظهار داشت: کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر باید در زمان و موقعیت ویژه‌ای برگزار شود که تحت‌الشعاع دیگر برنامه‌ها قرار نگیرد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.